יובל זוסמן : מנהלת ליגת העל בכדורסל | כדורסל ישראלי | עונת 2020-21 : הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת”א ולחתום באלבה ברלין.

תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן . הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין. הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. עדיין לא ברור אם ואיפה זוסמן ייבחר בדראפט . לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין.

כעת, הבאנו את הציטוטים שמסכמים. מכ×'×™ תל א×'×™×' ניצח×
מכ×'×™ תל א×'×™×' ניצח×" את ×"כוכ×' ×"א×"ום ×'ל×'ר×" 75:89 from images1.ynet.co.il
קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה . הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס . בתוכנית מארח בן מיטלמן את יובל זוסמן, שחקנה של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל ואת אימו אביגל זוסמן במפגש מרתק . עדיין לא ברור אם ואיפה זוסמן ייבחר בדראפט . חדשות תל אביב, כתבות וטורים. בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין.

חדשות תל אביב, כתבות וטורים.

הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. בזמן שרוב הדיבורים סביב הדראפט הם מי ייבחר בטופ, המדיה בארץ מתמקדת גם בסיכויים של יובל זוסמן. חדשות תל אביב, כתבות וטורים. הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס . בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן . לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. כעת, הבאנו את הציטוטים שמסכמים. בתוכנית מארח בן מיטלמן את יובל זוסמן, שחקנה של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל ואת אימו אביגל זוסמן במפגש מרתק . בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה . הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין. עדיין לא ברור אם ואיפה זוסמן ייבחר בדראפט .

כעת, הבאנו את הציטוטים שמסכמים. הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין. עדיין לא ברור אם ואיפה זוסמן ייבחר בדראפט . בתוכנית מארח בן מיטלמן את יובל זוסמן, שחקנה של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל ואת אימו אביגל זוסמן במפגש מרתק . חדשות תל אביב, כתבות וטורים.

בתוכנית מארח בן מיטלמן את יובל זוסמן, שחקנה של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל ואת אימו אביגל זוסמן במפגש מרתק . מנ×
מנ×"לת לי×'ת ×"על ×'×›×"ורסל | ×›×"ורסל ישראלי | עונת 2020-21 from basket.co.il
חדשות תל אביב, כתבות וטורים. הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין. הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס . הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: כעת, הבאנו את הציטוטים שמסכמים. תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן . בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה .

כעת, הבאנו את הציטוטים שמסכמים.

תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן . הכל על יובל זוסמן באתר טיים אאוט: הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס . לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. כעת, הבאנו את הציטוטים שמסכמים. חדשות תל אביב, כתבות וטורים. עדיין לא ברור אם ואיפה זוסמן ייבחר בדראפט . הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. בזמן שרוב הדיבורים סביב הדראפט הם מי ייבחר בטופ, המדיה בארץ מתמקדת גם בסיכויים של יובל זוסמן. קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה . בתוכנית מארח בן מיטלמן את יובל זוסמן, שחקנה של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל ואת אימו אביגל זוסמן במפגש מרתק .

קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. חדשות תל אביב, כתבות וטורים. הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. כעת, הבאנו את הציטוטים שמסכמים. עדיין לא ברור אם ואיפה זוסמן ייבחר בדראפט .

תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן . מכ×'×™ ת"א ניצח×
מכ×'×™ ת"א ניצח×" את × ×"רי×" - וחזר×" לפס×'×" from ynet-images1.yit.co.il
הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס . בתוכנית מארח בן מיטלמן את יובל זוסמן, שחקנה של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל ואת אימו אביגל זוסמן במפגש מרתק . הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין. הכל על יובל זוסמן באתר טיים אאוט: בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה . קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. כעת, הבאנו את הציטוטים שמסכמים.

בזמן שרוב הדיבורים סביב הדראפט הם מי ייבחר בטופ, המדיה בארץ מתמקדת גם בסיכויים של יובל זוסמן.

חדשות תל אביב, כתבות וטורים. קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה . הסווינגמן המוכשר של נבחרת ישראל נפרד ממכבי תא וחובר לתמיר בלאט בשורות אלופת גרמניה #ליגת_ווינר_סל. עדיין לא ברור אם ואיפה זוסמן ייבחר בדראפט . כעת, הבאנו את הציטוטים שמסכמים. בזמן שרוב הדיבורים סביב הדראפט הם מי ייבחר בטופ, המדיה בארץ מתמקדת גם בסיכויים של יובל זוסמן. בחודש שעבר הוליך יובל זוסמן (20) את הנבחרת הצעירה בכדורסל לאחד ההישגים הגדולים של הספורט הישראלי: הפורוורד הישראלי, שלא היה מרוצה ממעמדו בקבוצה של יאניס . תואר אלופת אירופה, והוא עצמו נבחר לשחקן . הכל על יובל זוסמן באתר טיים אאוט: בתוכנית מארח בן מיטלמן את יובל זוסמן, שחקנה של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל ואת אימו אביגל זוסמן במפגש מרתק .

יובל זוסמן : מנ×"לת לי×'ת ×"על ×'×›×"ורסל | ×›×"ורסל ישראלי | עונת 2020-21 : הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין.. כעת, הבאנו את הציטוטים שמסכמים. עדיין לא ברור אם ואיפה זוסמן ייבחר בדראפט . הכל על יובל זוסמן באתר טיים אאוט: קבוצה נוכחית מכבי תא פלייטיקה. הרבה אנשים הרימו גבה כאשר יובל זוסמן החליט בקיץ לעזוב את מכבי ת"א ולחתום באלבה ברלין.